• Godziny pracy: pon. - pt. 9:00 -17:00
  • 22 208-19-31

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę? 

  • - Stałe miesięczne dochody
  • - Wiek od 20 do 72 lat
  • - Obywatelstwo polskie
  • - Brak zaległości w bazach danych Biura Informacji Gospodarczej oraz ERIF
  • - Osobiste konto w banku (bankowość internetowa)

Jakie dokumenty należy przedstawić w celu uzyskania pożyczki?

Należy posiadać dowód osobisty, telefon komórkowy oraz osobiste konto bankowe (bankowość internetowa). W niektórych przypadkach wymagamy dokumentów potwierdzających otrzymywanie wynagrodzenia.

Kiedy otrzymam decyzję w przypadku pierwszej pożyczki ?

W ciągu 15 minut od potwierdzenia konta bankowego zostanie podjęta decyzja w sprawie Twojej pożyczki. Poinformujemy Cię o niej drogą SMS oraz mailową. Warunkiem otrzymania pożyczki jest skorzystanie z automatycznego sprawdzenia numeru konta za pomocą usługi Instantor. Podczas korzystania z Usługi Identyfikacji będziesz przekierowany na stronę bankowości internetowej wybranego przez Ciebie banku w celu ukończenia Identyfikacji. Jeśli na liście nie widnieje bank w którym posiadasz konto, nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki.

Nie pamiętam hasła do profilu. Co należy zrobić w takiej sytuacji?

Skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła dostępnej na stronie internetowej Cashalot.pl. Wpisz adres e-mail, pod którym jest zarejestrowane Twoje konto, a następnie kliknij "przypomnij hasło". Wprowadź otrzymane hasło i zaloguj się do profilu.

O jaką kwotę mogę wnioskować?

Minimalna kwota o jaką możesz wnioskować to 2000 zł, natomiast maksymalna to aż 10 000 zł na okres od 3 do 12 miesięcy. Wystarczy tylko skorzystać z kalkulatora dostępnego na naszej stronie internetowej www.cashalot.pl i wybrać interesującą Cię kwotę oraz termin pożyczki.

Co to jest Instantor ?

Osobom ubiegającym się o pożyczkę zależy na krótkim procesie weryfikacji i najszybszym otrzymaniu pożyczki. Taką możliwość daje właśnie usługa Instantor, która umożliwia natychmiastową weryfikację rachunku bankowego Pożyczkobiorcy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie dostawcy usługi, firmy Instantor AB. Wystarczy zalogować się przez specjalną platformę na swój rachunek bankowy. Wówczas następuje weryfikacja tożsamości i analiza historii rachunku. Jeśli na liście nie widnieje bank w którym posiadasz konto, nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki.  

Czy mogę posiadać więcej niż jedną pożyczkę w tym samym czasie w firmie CASHALOT?

Nie ma możliwości doboru do istniejącej już pożyczki. W tym samym czasie można posiadać tylko jedną aktywną pożyczkę w firmie Cashalot PL.

W jaki sposób można wnioskować o pożyczkę? Czy można telefonicznie?

Wnioskować o pożyczkę należy wyłącznie drogą internetową. Jeśli jest to pierwsza pożyczka należy zarejestrować się na naszej stronie internetowej wypełniając formularz zgłoszeniowy.
Przy kolejnej pożyczce należy zalogować się w prawym górnym rogu na naszej stronie internetowej www.cashalot.pl, a następnie wpisać adres mailowy oraz hasło ustalone przy rejestracji.

Czy mogę przedłużyć termin spłaty pożyczki?

Firma Cashalot nie posiada w swojej ofercie możliwości przedłużenia pożyczki. 

Na jakie konto należy przelać kwotę raty?

Kwotę ratalną należy przelać na jeden z naszych rachunków
  • 49 2490 0005 0000 4600 4997 1034 Alior Bank/ T-Mobile/ Bank BPH
  • 34 1140 1010 0000 4977 0200 1001 mBank / Orange finanse
  •   
    Po zalogowaniu się do profilu klienta znajdziesz aktualny harmonogram w którym uwzględniona zostanie wysokość oraz termin spłat raty.

    W tytule przelewu umieść informację: Spłata raty pożyczki, id klienta: (wpisz swój indywidualny numer klienta umieszczony w prawym górnym rogu po zalogowaniu się do swojego profilu)

W jaki sposób wysyłana jest umowa?

Umowa ramowa wysyłana jest na adres e-mail podany we wniosku w dniu, gdy pożyczka zostanie przekazana na Twój rachunek bankowy.

Dlaczego mój wniosek o pożyczkę został odrzucony?

Wszystkie wnioski o pożyczkę wpływające do firmy Cashalot Pl poddawane są szczegółowej kontroli pożyczkowej. Nasi Specjaliści są zobowiązani do stosowania złożonej procedury weryfikacji dostępnych danych.

Wniosek może zostać odrzucony:
  • - gdy dane Klienta są wpisane w bazie dłużników (ERIF lub BIG Infomonitor),
  • - nie udało nam się skontaktować telefoniczne w celu weryfikacji lub weryfikacja ta nie przebiegła pomyślnie,
  • - Klient ma negatywną historię pożyczkową w CASHALOT PL lub posiada aktualnie aktywną pożyczkę w naszej firmie.

Są to najczęstsze powody odrzucenia wniosku pożyczkowego.

Czy otrzymam pożyczkę figurując w rejestrze dłużników?

Sprawdzamy rejestry dłużników: BIG InfoMonitor oraz ERIF. Jeśli w danych rejestrach widnieje negatywny wpis, wniosek o pożyczkę zostanie przez nas odrzucony.

Nie jestem zdolny do spłaty pożyczki w wymaganym czasie, co mam zrobić?

Jeśli jesteś niezdolny do spłaty pożyczki w uzgodnionym terminie, skontaktuj się z windykacją firmy VIASMS.PL w celu dojścia do porozumienia i ustalenia terminu i sposobu spłaty pożyczki pod numerem telefonu: 22 123-80-00

Została mi przyznana pożyczka. Kiedy otrzymam pieniądze?

Przelew wpłynie na Twoje konto bankowe nawet do 15 minut od momentu uzyskania pozytywnej decyzji.

Czas oczekiwania na przelew zależny jest od szybkości realizacji przelewów w Twoim banku. Przelew wewnątrzbankowy trwa do 15 minut. W innych przypadkach korzystamy z usługi szybkich przelewów. Jeśli Twój bank nie obsługuje danej opcji wówczas przelew międzybankowy dotrze maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego.

Co to jest RRSO?

Jest to rzeczywista roczna stopa oprocentowania. Całkowity koszt kredytu ponoszony przez konsumenta, wyrażony jako wartość procentowa całkowitej kwoty kredytu w stosunku rocznym.

VIA SMS Group - produkty finansowe

VIA SMS Group - rozwiązania globalne